Search This Blog

Saturday 27 March 2021

I City Shah Alam part 1

Just A Normal Heartbreak Story for me,

Then i ask my friend to cheer me up eventhough sikit jadilah.

Aku ajak la dia pegi jalan² , Sungai ke Laut ke Gunung ke tpi as always tmpt tu takde apa bosan .. then aku ajak lah dia pegi taman botani shah alam dgn harapan ada lah permandangan yang bole aku tengok , boleh la jerit atas bukit keeee.. tuptup pegi tutupppp aku jemmm stress pon ada huhuhu.. dia tambah lagi stress dua kali baru ingat PKP .. haihh..

Then dah tutup jalan2 la area situ . Tak sangka bleh pegi smpai setia alam jauh nya . Then jumpa la satu tasik kat situ apa nama tah .
Tapi aku still x dapat nak mandi nak terjun nak berenang .. stress jugak .. hmm apa lagi nk makannn!!! Then aku pon mcam nk pegi mana nk makan nih . He ask where mall yang dkt sini . Aku pon bagi suggestion Aeon/Jusco dkt msu lepastu Giant .. tpi dah bosan situ .. aku pon why not ke I CITY . Then ride to that mall .. sampai² dh parking jemmm mak ai . Betul ke pkp ni aku pon layan kan aje . Dah naik tu jalan bapak pusing²
Scan My Sejahtera n Temp lepas then masukkk.

Pada awalnya macam nk tengok movie cinema situ .. tpi cite bapak budak² dan cite yg senang nk download . Jadi cancel2 .

Member nye nak beli seluar ngan sweater aku pon teman kan aje lah .. dah masuk mcm² kedai sport survey annn , then dia lanje aku Carbon Fiber punya baju gileee lah RM54 siot hahahahaha..
Dah hbis situ aku mintak pegi kedai IT plak . Mmg lama la kat situ kalau aku masuk ada lah dalam sejam hahahaha beli nya satu benda ja , Enclosure Hard Disk 3.5 .. Pasalnya aku beli Hard Disk 4TB nk save data banyak la katakan . Tapi x dak casing .. hbis RM90 kat situ then dah keluar dgn barang² tu aku teringin nak rasa angin luar I CITY tu .. wehhh rupanya ada theme park laaa kat situuu ada yg ais buatan tuuu sederet ngan jalan aku keluar tuuu aku apa lagiii mmg ajak masukk situ lahhh . RM10 sorang okay lah once in life time .

Aku mmg tak tahan dah merah hidung² menggigil teruks . Aku ajak dia keluar time tu tapi biasa la dia kebal sikit besar an .
Then dah keluar situ jalan dpn sikit tup tupppppppp!!

Aku ternampak ada mata besarrrrr jauhh nunnn disanaaa aku rasa nak naikkk sangat² 

Jadi Aku paksa lah dia jommm!!! Jalan sikit kesana dan sampai lah dalam 15min cmtu jalan . Tak sangka bila dah besar ni jauh pon dekat yang dekat lagi lah dekat hahaha walaupun megah sikit biasa lah tu .


No comments:

Post a Comment